یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
امام جمعه آبگرم

حوزه/ حجت الاسلام عسکری، گفت: رئیس جمهور منتخب ملت، باید خدمتگزار، جهادی، خستگی ناپذیر، به دور از حواشی، متواضع در مقابل مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت‌الاسلام عسکری امام جمعه آبگرم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن تشکر از دست اندرکاران، مسئولین، خیرین و عموم مردم آبگرم، بابت برگزاری باشکوه و با عظمت عیدغدیرخم، اظهار داشت: در روز غدیر خم به همت مردم منطقه، بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم بین مردم تقسیم شد.

حجت الاسلام عسکری با اشاره به انتخابات ۸تیر، گفت: باتوجه به بیانات رهبری حکیم انقلاب، دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا، متوقف بر حضور مردم در انتخابات است.

امام جمعه آبگرم ضمن درخواست از همه مردم آبگرم جهت شرکت در انتخابات، ابراز کرد: رأی دادن را به تأخیر نیندازید و هرچه سریع‌تر به این وظیفه دینی و ملی عمل کنند.

حجت الاسلام عسکری، به مطالبات رهبر معظم انقلاب از رؤسای جمهور در طول سالیان گذشته اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور منتخب ملت، باید خدمتگزار، جهادی، خستگی ناپذیر، به دور از حواشی، متواضع در مقابل مردم باشد.

امام جمعه آبگرم، از اعضای شورای شهر بابت انتخاب شهردار تشکر کرد و گفت: هر چه سریعتر، باید مراحل قانونی و اداری شهردار جدید انجام و مشغول خدمت به مردم شود.

وی همچنین ازمجریان، ناظران و دست اندرکاران انتخابات تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha